برگزاری مسابقه مجازی صادق آل محمد 

برگزاری مسابقه مجازی صادق آل محمد 

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: به مناسبت فرارسیدن سال روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در نظر داریم مسابقه مجازی صادق آل محمد ویژه نوجوانان و جوانان را برگزار کنیم.

 

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت فرارسیدن سال روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در نظر داریم مسابقه مجازی صادق آل محمد ویژه نوجوانان و جوانان را برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقه، بیان کرد: در گروه مجازی کانون سوال هایی پیرامون زندگی امام جعفر صادق علیه السلام به اشتراک گذاشته می شود و به افرادی که بتوانند به این سوال ها پاسخ صحیح دهند جوایزی اهدا می شود.

وی ابراز کرد: هدف از اجرای این مسابقه آشنایی قشر نوجوان و جوان با شخصیت، سبک زندگی و سیره آن حضرت است چرا که اگر نوجوان و جوان ما با سبک و سیره امامان معصوم علیهم السلام آشنا شوند قطعا با تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام در زندگی شخصی، فردی موفق می شوند.

جبالبارزی عنوان کرد: علاوه بر این مسابقه نقاشی ویژه کودکان نیز برگزار می کنیم تا کودکان نیز با شخصیت و زندگی امام جعفر صادق علیه السلام آشنا شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد اظهار کرد: به مدت ۴ سال متوالی است که مسابقه کتابخوانی صادق آل محمد را برگزار می کنیم اما هر سال به شیوه ای متفاوت تر از سال های گذشته این مسابقه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در اولین سال از برگزاری مسابقه صادق آل محمد، شرکت کنندگان می بایست ۴۰ حدیث از احادیث امام جعفر صادق علیه السلام را گردآوری کرده و در قالب کتابچه ای به ما تحویل دهند، در دومین مرحله ما بروشورهایی حاوی ۴۰ حدیث در بین اعضای کانون توزیع کردیم و آنها می بایست احادیث را حفظ کرده و در مسابقه شرکت کنند.

جبالبارزی بیان کرد: در سومین دور از برگزاری این مسابقه، هر یک از شرکت کنندگان می بایست مقاله ای درباره زندگی امام جعفر صادق علیه السلام نوشته و به ما تحویل دهد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد در خاتمه ابراز کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا تصمیم گرفتیم با الگوگیری از طرح ملی راهکار چهارمین دور از این مسابقه را به صورت مجازی برگزار کنیم.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: طی این سال ها همواره سعی کردیم به مناسبت های مختلف با برگزاری مسابقه های کتابخوانی، در نوجوانان و جوانان انگیزه ای برای مطالعه ایجاد کرده تا از این طریق به توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی کمک کنیم.

 

پایان پیام/ 586